17 Mart 2013 Pazar

Çok Soru Soran Eczacı :))

Aslında hiç eczaneye gitmem ama gideceğim tuttu bugün. Bi ton sıra vardı bu ne dedim içimden. Sanki dünyadaki 7milyon İnsan hastalanmış,baska eczane yokmuş gibi buraya gelmiş. Kuyruğun en sonundayım. Bi yandan da önümdekileri dinliyorum. 50 yaşında kadınlar Mini etek,topuklu ayakkabı hakkında konuşuyo. Teyze şurda azıcık ömrün kalmış,bare bunları düşünme ya. Hadi aldın diyelim,Nasıl sığmayı düşünüyon o mini eteğin içine ya. Düşünmesi bile iğrenç. Neyse küçüğüm diye beni öne doğru çekiştiriyolar. Sevinsem mi üzülsem mi bilmiyorum. En sonunda sıra bana geldi. Ben iğne yazdıracaktım dedim. Reçeteyi verdim. Kadın ne iğnesi dedi. İçimden lan baksana işte yazıyo orda eczanecisin okuyamıyonmu bisey dicektim. Sonradan: Deposilin 1.6 Dedim. Ne için kullanacaksın dedi, Hobim var sürekli götümden kendime iğne vuruyorum sanki arkadaş. Hastalığım var onun için vurulucam dedim. Neymiş bu hastalık dedi. Bu da soru makinesi mi eczacı mı belli değil. Senin yüzünden verem oldum soruların yüzünden dicektim son anda. İğneyi aldım çıktım eczaneden. Sinir oldum ya resmen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder